Logo250 black

Zapraszamy do kontaktu, nasi konsultanci dostępni są od poniediałku do piątku od 9:00-18:00

Strona internetowa dla firmy to pierwsze, podstawowe narzędzie marketingowe, którym powinno dysponować przedsiębiorstwo. Jednak bez dodatkowego wsparcia promocyjnego sama witryna internetowa zdziała niewiele, ponieważ dowiedzą się o niej tylko te osoby, które znajdą adres np. na wizytówkach, ulotkach, katalogach albo też naklejkach na firmowych samochodach. Aby firmowa strona www mogła skutecznie pozyskiwać klientów i aby działania promocyjne on-line przynosiły oczekiwane efekty, należy dodać do kampanii także inne formy promocji i reklamy. Jakie?

Media społecznościowe

To zjawisko, które pojawiło się stosunkowo niedawno, bo na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat. Obecnie najpopularniejszym z tzw. social media jest Facebook – portal społecznościowy, który skupia już przeszło 2 mld użytkowników na całym świecie. Dzięki obecności na Facebooku firmy mogą tworzyć własne strony, zwane fanpage’ami i publikować na nich wpisy dotyczące oferty, aktualnych wydarzeń w przedsiębiorstwie, ciekawych informacji branżowych itp. Ważną opcją jest także dodawanie wydarzeń, w których użytkownicy Facebooka mogą brać udział (realnie lub wirtualnie).

Bardzo rozbudowane są narzędzia Facebooka do prowadzenia kampanii marketingowych. Pozwalają one na precyzyjne targetowanie (ukierunkowanie) promocji na określoną grupę odbiorców. Dla każdego z takich postów gromadzone są szczegółowe statystyki, ułatwiające kontrolę skuteczności kampanii oraz jej kosztów.

Google AdWords

To system udostępniany przez Google, przeznaczony do realizacji kampanii marketingowych w wyszukiwarce. Służy on do tworzenia i edytowania treści reklam, określania budżetów, a także monitorowania obszernych statystyk, gromadzonych przez AdWords.

Reklamy tworzone przy pomocy tych narzędzi wyświetlają się nad tzw. organicznymi wynikami wyszukiwania, czyli serwisami „naturalnie” zaindeksowanymi przez Google. Twórcy wyszukiwarki bardzo dbają o to, by reklamy wyświetlane w AdWords były wysokiej jakości, dlatego stosują metody punktowej oceny poszczególnych treści reklamowych (w skali od 1 do 10). Dobrze przygotowane reklamy, prowadzące do solidnie zbudowanych stron www są premiowane wyższą oceną, a co za tym idzie – niższymi kosztami reklamy.

Działania SEO i pozycjonowanie

Popularnie przyjmuje się, że SEO i pozycjonowanie strony to ten sam zespół działań. Nie jest to do końca poprawne stwierdzenie. SEO z języka angielskiego oznacza Search Engine Optimization, czyli optymalizację stron internetowych pod kątem wyszukiwarek. Jest to zatem takie zbudowanie strony www (lub przebudowanie i modyfikacja witryny istniejącej), aby roboty indeksujące uzyskały łatwiejszy dostęp do treści.

SEO to wstęp do pozycjonowania witryny, ale jest to również najlepszy sposób na wzmocnienie pozycji serwisu w Google. Firmowa strona www o jasnej, przejrzystej i zgodnej ze standardami konstrukcji jest nagradzana wyższą pozycją. Oprócz budowy serwisu www, Google uwzględnia także jakość treści i częstotliwość jej aktualizacji oraz wiele innych czynników, które mają jednak mniejsze znaczenie.

Kontakt

Selet Sp. z o.o.

ul. Wołoska 18

02-675 Warszawa

kontakt@selet.pl

+48 22 112 17 15

 

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami