Logo250 black

Zapraszamy do kontaktu, nasi konsultanci dostępni są od poniediałku do piątku od 9:00-18:00

Firmy rozpoczynają swoją aktywność w Internecie z dwóch głównych powodów. Po pierwsze: mogą pozyskiwać w ten sposób nowych klientów, prowadząc działania typowo sprzedażowe. Po drugie: mogą budować pozytywny wizerunek, czyli realizować kampanię public relations. Najczęściej firmowa strona www służy do realizacji obu tych celów jednocześnie, to znaczy do oferowania usług i produktów oraz do kreowania odbioru marki wśród obecnych i potencjalnych klientów. Skuteczność działań przedsiębiorstwa w sieci można zwiększyć, jeśli opublikuje się na firmowej stronie www wszystkie ważne informacje. Warto pamiętać, że Internauci należą do niecierpliwych odbiorców treści. Jeśli nie znajdą wszystkich potrzebnych danych w krótkim czasie, prawdopodobnie opuszczą witrynę internetową. Co więcej: decyzję o tym, czy warto pozostać w danym serwisie, Internauta podejmuje w pierwszych sekundach od jej otwarcia.

Co zamieszczać na firmowej stronie www?

Zbierzmy listę najważniejszych danych, informacji i materiałów, które koniecznie powinny znaleźć się w serwisie należącym do przedsiębiorstwa.

  • Informacje o firmie
    Co napisać w zakładce z informacjami o firmie, popularnie nazywanej „O nas”? Trzeba postawić na konkretne, ważne, aktualne dane. Wystarczy zadać sobie pytanie: czego potencjalny klient może szukać w serwisie? Jakie informacje będą dla niego dowodem na rzetelność firmy? Podstawowa kwestia to czas istnienia przedsiębiorstwa, zakres jego działalności oraz takie usługi, produkty lub sposoby działania, które sprawiają, że firma jest wyjątkowa.
  • Certyfikaty, licencje, dyplomy
    Druga niezmiernie ważna (choć nie we wszystkich branżach) zakładka w serwisie. Jeśli przedsiębiorstwo dysponuje certyfikatami, licencjami, pozwoleniami, dyplomami z ukończonych szkoleń, potwierdzeniami pozytywnie zakończonych audytów itp., warto pomyśleć o pokazaniu ich na firmowej stronie internetowej. To samo dotyczy wszelkich nagród, uzyskanych tytułów i wyróżnień.
  • Opis oferty
    Sprzedaż produktów lub wykonywanie usług to sens istnienia przedsiębiorstwa. Dlatego w tej zakładce powinny znaleźć się opisy oraz zdjęcia najważniejszych produktów. W przypadku usług można poprzestać na opisie, wzbogaconym profesjonalnym zdjęciem z banku fotografii.
  • Dane kontaktowe
    Mają kluczowe znaczenie dla skuteczności firmowej strony internetowej. Jeśli klient będzie zainteresowany skorzystaniem z oferty i szybko znajdzie dane, istnieje większa szansa na to, że faktycznie zdecyduje się na zakup. W tej zakładce warto podać również pełne dane rejestrowe firmy (NIP, REGON, adres).

Kontakt

Selet Sp. z o.o.

ul. Wołoska 18

02-675 Warszawa

kontakt@selet.pl

+48 22 112 17 15

 

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami