Logo250 black

Zapraszamy do kontaktu, nasi konsultanci dostępni są od poniediałku do piątku od 9:00-18:00

W zależności od stażu na rynku, zasięgu działania, liczebności grupy docelowej i wielu innych czynników, zmieniają się wymagania przedsiębiorstw dotyczące firmowej strony www. To oczywiste, że małe przedsiębiorstwo – takie jak osiedlowy zakład fryzjerski albo zakład monterski – poszukuje przede wszystkim łatwego i szybkiego sposobu na stworzenie ogólnodostępnej wizytówki w Internecie. Z kolei duża firma, dysponująca wieloma oddziałami na terenie danego regionu albo całej Polski będzie wymagała większego serwisu, z rozbudowaną ofertą oraz pełną prezentacją usług i produktów.

Co trzeba wziąć pod uwagę, tworząc firmową stronę www?

Każde przedsiębiorstwo, zwłaszcza małe, liczy się z kosztami działań marketingowych. Strona internetowa jest niezbędna do pozyskiwania klientów, ale cena jej stworzenia może być różna. Z pewnością najbardziej kosztowną opcją jest zawsze zamawianie indywidualnie projektowanego serwisu. Trzeba wówczas pokryć koszty prac grafika, programisty, webmastera, a więc całego zespołu osób bądź też nadzorującej pracę tego zespołu agencji. Natomiast jeśli każdego z tych specjalistów zatrudniałoby się oddzielnie, należy koordynować ich pracę, co dla osoby bez doświadczenia stanowi zadanie niezwykle trudne.

Jednoosobowe firmy, mikro i małe przedsiębiorstwa znacznie więcej zyskują, jeśli zamawiają stronę internetową z szablonu. Bazuje ona na pewnym zestawie gotowych rozwiązań (takich jak układ treści, sposób dodawania zakładek, pewne elementy graficzne i technologiczne), dzięki czemu twórcy strony mogą znacznie szybciej dostarczyć klientowi serwis gotowy do użytku. Jednocześnie sam klient zamawiający stronę ma przed sobą nie pustą tablicę czy ekran, na którym dopiero zacznie się projektowanie, ale przykładową firmową stronę internetową. Może zatem łatwiej wyobrazić sobie końcowy efekt pracy.

Szablon strony internetowej dla firmy – na co zwrócić uwagę?

Bardzo ważna kwestia to nowoczesna konstrukcja szablonu. Większość przedsiębiorców nie ma możliwości, by samodzielnie ocenić, jak zbudowana jest strona, ale mogą zapytać o to wykonawcę serwisu. Warto dowiedzieć się na przykład, czy strona będzie aktualizowana pod względem programistycznym? W jaki sposób twórca zapewnia bezpieczeństwo serwisu? Czy strona będzie dobrze się indeksować, tzn. czy roboty indeksujące mają do niej pełen dostęp?

Równie ważny co konstrukcja firmowej strony internetowej jest jej wygląd. Przedsiębiorcy mogą być spokojni o zróżnicowanie serwisów tworzonych na podstawie podobnych szablonów, ponieważ zmiana grafik, zdjęć, fontów i dostosowanie szablonu do potrzeb konkretnego klienta sprawia, że strona internetowa zmienia się nie do poznania.

Dla firm, które nie dysponują własnym działem IT kwestią decydującą podczas zamawiania strony internetowej jest również wsparcie techniczne. Z pewnością małe zakłady, salony, biura i inne przedsiębiorstwa będą czuły się pewniej, jeśli twórcy strony www zapewnią im obsługę posprzedażową, obejmującą również zdalną pomoc informatyka.

Kontakt

Selet Sp. z o.o.

ul. Wołoska 18

02-675 Warszawa

kontakt@selet.pl

+48 22 112 17 15

 

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami